fredag 3. oktober 2008

Fredag

Heime frå skulen i dag pga. magen! Sikker på der har komt med nokre bakteriar frå dykk der heime når eg fekk pakken. Inga anna mogelig forklaring.
Eg har berre sløv å sett tv i dag, noko som igrunn har vore heilt fantastisk.
Du har kanskje lagt merke til at språket har forandra seg, det er fordi mi kjære moders indre norsk lærar vist nokk vrei seg når ho las igjennom bloggen min så eg ska prøve å skrive skikklig, kan ikkje garantere at det blir rett sidan norsk grammatikk som vart vist på karakterane mine frå sist år er det svakaste faget mitt. Det er ikkje med vilje, men eg trur faktisk grammatikk er eit svakt punkt med meg, er meir realfags dame har eg funne ut. Sjøl om eg også ikkje er for keen på det heller, i alle fall så skal eg prøve! Kan ikkje love noke som helst!
Kanskje eg skal skrive på engelsk i staden..

Men uansett, er sjuk, har heim lengsel og gleder meg til neste veke for då skjer det ting! wio!
Og eg ynskjar meg ull-stillongs til bday gåve, alt eg kjem på for augonblinken!
Eg trur eg skal gå tilbake til å skrive dårli dialekt. og kanskje engelsk, Sorry mor!

Ingen kommentarer: