fredag 5. desember 2008

Fredaaag!

I dag e det endelig fredag.. Og endelig helg! Og ej kan søve lenge..
YES!

No he ej akkurat ejte lasagne og sete å varma mej på varmeovnen på rommet mitt..
For ej fryyse.. Unaturligt mykje. He på mej: en singlet, ulltrøye, tskjorte, ei stjokkare ulltrøye, flisgenser og jakke uta på der igjenn. Pluss stillongs og joggebukse. Ska no ikkje gå an å fryse då!
Men jauda, men ej trur det e fordi ej bjønde å bli sjuke. E sann låke og stive i alle ledd.
bajs..

I dag so blei ej me Pauline og Tony ner på skulen der dei jobba, og såg på tenning av nokre 3 lys i ei gate der småfolk sang og oss fekk kjeks! =)
Va ganske kosligt igrunn. Men kaldt!

No skal ej sjå julekalendara. og ja! ej vann julekalender trenking på skulen i dag=) en sjokolade=D
Form læraren min e so kjekke atte!
Uansett, sjå julekalendare, holde mej varme og gå til køys ettekvart. Og i morga, kan ej søve!
YEY.. 20 daga igjenn elns

Dagens sang: The Distillers - Young Crazed Peeling
Dagens Klipp: http://uk.youtube.com/watch?v=MPBS7dVrE1U <--- Film som må sjåast!

Cheers People!

1 kommentar:

Per Oddvin Stornes sa...

20 dagar att, det er ikkje lenge. Litt for kort spør du meg. Ikkje fordi eg ikkje vil ha deg her, men fordi eg skal gjere so veldig mykje før den tid. I kveld har vi (Ole mest) måla stovegolva første strøk. Det viste seg å vere ein del arbeid igjen på det, sparkling og anna fiksing, men eg trur det går ganske kjapt. Ellers lite nytt, berre husjobbing og husjobbing. Legg deg og sov vekk sjuka. Snakkast! E visst logga inn som Per, men det sjøna du vel at det ikkje er....