søndag 7. desember 2008

ditta her bjønde å bli....KJedligt!

Atter ein dag ligg eg i senga med haudeverk, frysebyger, hostebyger og nokk slim til dekke Vigra.
Kroppen verker og det å stå opp av senga må planleggast.
Eg må igrunn hoste annakvart minutt, men det gjer so låkt att ein vil helst unngå det.
Kjenst ut som om eg svelgjer piggtråd.
Det som er nytt er att eg byrjar og bli snørete noko eg tykte eg kunne få sleppe.
No har eg akkurat vore nede og dopa meg, kjenne det byrjar og virke for eg svettar, men eg kan ikkje ha av meg noko klede for det byrjar eg og fryse igjenn, det er ei fine linje mellom å vere varm og kald.
I stad så la eg meg til å sove, kom meg so vidt opp av senga.

Eg har snart ejte opp dei gode halsdropsa, og det er trist for dei var veldig gode. Eg har ikkje ete stort i dag, er ikkje noko eg har lyst på og eg veit ikkje om eg klarer å svelgje.
Håpe eg er betre i morga, men eg trur nokk eg skal ver heime frå skulen, ska høre me Pauli seinare.

No sit eg og ser på ein film frå krigen trur eg det er. Handlar om nokre fangar i Hellas.
Trur det snøva i natt, var litt kvitt ute når eg endeleg klarte å stavre meg ut av senga.
Kjenner eg kanskje klarer å gå ned og ejte mat no. Toast me kylling trur eg der er. Yey.
Ha ei fin veke so snakkast me i morga.

Whopedifuckingdo..

PS. Va nede å åt no, So klarte Sasha og nestn klore mej i aua. He en raude strek nedefor no..
Auch

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! Endeleg klarer eg å skrive ein kommentar. Stakkars deg å vere sjuk e ikkje kjekt!Mange varme tanker til deg frå lauritsen family. Eg og andreas har vore på Mjølner på Jul i skomakergata idag, og det var kjekt. julestemninga si på.... Gler oss til å treffe deg i jula. Bli frisk snart, klem frå tanta Linda