onsdag 7. januar 2009

Ej fekk ikkje gjer ferdig historie stilen min, so ej fekk ikkje skreve konklusjon.
Ej he kasta snøballa på folk og blitt fanga i kryssilden.
Ej klarte å gå ned bakken utn å skli å brekke halebeinet eller nokke anna bein.
Ej fekk Manchester United pleddet mitt. Og en pepsi max.
Ej slo til datan min fordi den ikkje ville fuunke!
Ej fryse.
Ej ser tv.
Ej skrive blogg.
Ej snakka på msn.
Ej måå på doo!
Ej skal lese.
Ej skal lese i boka mi. Den minne mej om Eon.

Ej skal sei hade no. Hadet Bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Ragnatausa vår!
Eg brukar å starte dagen på jobb med å sjekke bloggen din, det er så kjekt å få med på starten av dagen. No las eg i kveld, så då må du kanskje skrive litt meir seinare som eg kan lese i morgon tidleg :) Ver flink jente og jobb godt med leksene dine no da. Godt at du ikkje har brote noko bein, ikkje gjer det. Ikkje frys på deg noko heller. Take care!
mammaklem