mandag 26. januar 2009

Ein kjapp ein

Har ikkje orka å skrive nokon blogg på eit par dagar.
He rett og slett ikkje vør i humør sann igrunn.
Meen han Per etterlyste so då løte ej vel berre sette mej ned då.

Helga va ganske bra. For på kino og såg Bride Wars attme Hope og Paige. Stakkars Paige måtte vente i 50min uti i kulda fordi Hope va treige. So for oss på Frankies and Bennys og åt mat ettepå. D va koosligt d! Og maten e no ikkje dyre heller.
Ette på so stakk oss heim til Hope og sat der å snakka og spelte kort til langt på natt.
Dinna gongen her so slapp ej å søve klemt opp til en vegg eller et hjørne, fekk senga for mej sjøl.
Men madrassa va pyton so søv ikkje so godt. Alt i alt ei vellykka helg.

I dag he ej hatt en ikkje fult so bra dag. En liten psykisk knekk. So ej gjekk heim frå skulen ette historie og engelsk. Vakje nokke vist i at ej va der og ikkje følte me uansett.
But I'll be back! No he ej berre prøvd å roe ned og samle tanka og andre ting som virra opp i ditta forvirra tenåringshaude mitt. Savna MP3'n min.
Ska nokk legge mej tidlig i dag.
Vist ikkje der e nokke spennende på teiven.

1 kommentar:

Anonym sa...

hei Ragna! Det er hardt å kome igong igjen etter jul skjønar eg, men no vert det lysare og lysare for kvar dag! Det ser eg når eg køyrer på jobb. I går var eg på ungdomslaget sin revy, dei var kjempeflinke! Andreas var no mest imponert over rånesketsjen og at dei banna. Men vi lo iallefall mykje!!! Klem frå oss i Emmahuset