søndag 19. april 2009

Elevation

Søndag=max daffedag.
He berre forlatt rommet mitt for nokke mat.
Men når ej he tatt mej mat, he d vør skikklig mat, sjøl om d berre va 2 måltid i dag..
Frukosten min besto av: Graut og melk!
Mens middag: rettikoppen blomkålbrokkolisuppe, me ei skive me smør og ei me kylling og til dessert va d toast me nuggati. Nammiis!

Mp3'n min e død. D e veldig veldig trist. For då kan ej ikkje høre på musikk on the go..
Kan ikkje akkurat sei at ej ser fram til skulen i morga, men no e d ikkje so lenge igjenn til ej e ferdige so ej skal vel holde ut!
He hatt veldig heimlengsel i dag, he vør en sann bleh.. leie ta England dag. vil heim og ver attme vennan mine. sukk...

sann ellers so gler ej mej til å søve, men ikkje til å stå opp.
gler mej til eksamen, believe it or not
Savna dokke folkens!

2 kommentarer:

Per Oddvin Stornes sa...

Oss savna deg óg Ragna! Ta å bli ferdige med England og kom hit og kos med bprna. Dei gler seg begge (trur eg). No skal eg eta litt pizza, drikke litt Max og sete i sofaen, Ole og Tuva sover!!

Per Oddvin Stornes sa...

er visst logga inn som Per... Men det er ikkje Per.