lørdag 18. april 2009

Afterlife

Då e påska 2009 over og skulen venta.
He hatt 2 suupre veke og he kosa mej maks!
Både me gamlisane mine og me dei spastiske vennane mine!
He sikkert tilbrakt nestn 1/3 av ferien på et tog, men d gjer ingenting for tog e kosligt.
Ej he sett et ti talls filma sikkert,2 på kino der 1 va gratis for oss sneik oss inn=)
Fått dusja og ejte go frokost me he ej! Og shoppa og snakka norsk.
So ej e maks nøgde me dinna ferien her. He vør slitsom, men kjempe bra!
So e d no berre 2 måneda til ej skal heim og d kjem til å gå mega fort! E berre sann 3-4 veke til første eksamen so no e d skjerpings tenkje ej mej. Ska prøve ivertfall!
Men ej he en triste nyhet å komme me, autofokusen på kameraet mitt he avgått me døden.
Årsak: Møst i golv. So no må ej lære å fokusere manuelt.

Men d e deilig å ver heime igjenn, i senga mi og me datan min og musikken min. Hundehåra og ingen dusj kunna ej klart mej utn.
Men d va deilig åkke som. Kunne gjere ka ej vil! Whoop
Og ej ska snart legge mej. Og søve lenge.. Og ha verdens daffaste dag i morga.

Håpe folk hadde ei fine påske!

1 kommentar:

Ole -A sa...

Jaudå, ej å Kirsti hadde ei kjempe påske på Valderøya, la med alle der, spesielt kjekt va det at Anne hjalp meg med ei kake overasking til kirsti. Tuva overnatta med Oldeforeldra sine og det gjekk kjempe bra, snilde jente trur ho likna på mora. Det triste er at Tinka no he blit veldig gammel og ikkje klare å gå so mykje tur la med Oddvin lenger og at ho angreip en anna turåar slik at far vart sinte på ho. SO om ho lever når du kjem heim veit vi ikkje, må ein tur til vetrinær å få ein sjekk. To mnd. går no fort, so det e no ikkje lenge til du stende på Vigrene igjen.